Technologia sił zbrojnych

Miejsce spotkań żołnierzy i dyskusji o sprawach wojska.
Awatar użytkownika
Daniel von Witt
Król Elderlandu
Posty: 3040
Rejestracja: 5 cze 2012, 14:38
Numer GG: 41404078
Lokalizacja: Elder (Luskania), Buuren (Furlandia)
Kontakt:

Technologia sił zbrojnych

Post autor: Daniel von Witt » 2 lut 2016, 12:17

Żołnierze,

zanim na dobre zaczną być tworzone jednostki wojskowe, zanim zaczną być wyposażane, chciałbym omówić z wami i posłuchać oczekiwań w zakresie epoki technologicznej, w jakiej tworzone będą nasze siły zbrojne. Według założenia pierwotnego wojsko elderlandzkie ma mieć cechy współczesne, z tym, że nie może być wierną kopią wojsk realnych. Chodzi głównie o unikalne uzbrojenie i nie korzystanie z rosyjskich migów czy amerykańskich abramsów, ponieważ ani Rosji ani Stanów Zjednoczonych w Mikroświecie nie ma, więc takie odwołania nie mogą się pojawiać. Mogą się natomiast pojawiać bronie unikalne pochodzące z innych państw wirtualnych (przykładowo korwety Mieczyk czy śmigłowce Perkoz, oba produkty wytwarzane w Dreamlandzie na potrzeby tamtejszej armii). Wiąże się z tym również zagadnienie przemysłu zbrojeniowego, prowadzenia korporacji zbrojeniowych oraz handlu, jeśli zechce się kupować licencje na produkcję z zagranicy.

Temat poddaję również pod rozwagę z tego względu, że w Królestwie Dreamlandu nastąpi "uwstecznienie" technologii do poziomu z pierwszej połowy XX wieku. Złomowanych więc będzie wiele tamtejszego uzbrojenia, począwszy od okrętów desantowych (śmigłowcowców), jednostek kawalerii powietrznej, samolotów odrzutowych, czy nawet czołgów. Pytanie: czy dopasowywać będziemy naszą armię do armii dreamlandzkiej czy pozostaniemy przy technologii współczesnej, mogąc po prostu przejąć część broni z Dreamlandu, skoro wróci on do okrętów parowych, samolotów śmigłowych i jednostek konnych.

(-) por. mar. Daniel diuk von Witt
Majordom Koronny

Awatar użytkownika
Michal Yaqu
Posty: 43
Rejestracja: 18 lis 2015, 18:03
Numer GG: 1003737
Lokalizacja: Eskalibur (Luindor)
Kontakt:

Re: Technologia sił zbrojnych

Post autor: Michal Yaqu » 2 lut 2016, 14:47

Uważam, że powinniśmy mieć własne jednostki zbliżone do tych z reala ale nie będących ich kopiami. Wydaje mi się, że jeden lub dwa samoloty, statki czy czołgi wystarczą aby nie robić dużej ilości "złomu".
W tym miejscu uśmiechnął bym się do grafików aby zorganizować konkurs na modele 3D które wraz z oryginalnym plikiem zostaną przekazane na stan Królestwa Elderlandu, w ten sposób zyskamy porządne modele które będzie można modyfikować i "wklejać" na różne tła robiąc "zdjęcia z ćwiczeń".
Na sieci można znalezć darmowe pliki/modele sprzętu wojskowego który można przerobić np w blenderze. Ja osobiście nie mam głowy do grafiki więc... no właśnie, kto to zrobi? Efekt możemy uzyskać bardzo fajny i na lata. Porządny model 3D z opcją edycji ma to do siebie, że możemy uzyskać "zdjęcia" z każdej strony pojazdu, dowolnie go malować itd
(-) Michał wicehrabia Yaqu

Niezwyciężeni

Awatar użytkownika
Daniel von Witt
Król Elderlandu
Posty: 3040
Rejestracja: 5 cze 2012, 14:38
Numer GG: 41404078
Lokalizacja: Elder (Luskania), Buuren (Furlandia)
Kontakt:

Re: Technologia sił zbrojnych

Post autor: Daniel von Witt » 4 lut 2016, 23:41

Michal Yaqu pisze:Uważam, że powinniśmy mieć własne jednostki zbliżone do tych z reala ale nie będących ich kopiami.
Jestem takiego samego zdania.
Michal Yaqu pisze:W tym miejscu uśmiechnął bym się do grafików aby zorganizować konkurs na modele 3D które wraz z oryginalnym plikiem zostaną przekazane na stan Królestwa Elderlandu, w ten sposób zyskamy porządne modele które będzie można modyfikować i "wklejać" na różne tła robiąc "zdjęcia z ćwiczeń".
Śmiało. Może mar. Angus Kaufman?

(-) por. mar. Daniel diuk von Witt

ODPOWIEDZ

Wróć do „Plac Apelowy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość